Dzień dobry.. ;)
Powiem tak: studiuję dziennikarstwo, piszę prace maturalne "na zlecenie", ale dzisiaj mam wyjątkowo dobry dzień, a widzę, że niektórzy maturzyści mają z tym problem. Wiem, że nie wszyscy mają talent, ochotę lub czas na napisanie czegoś odkrywczego i swojego, więc.. Prace napisane przeze mnie zostały ocenione w ciągu dwóch ostatnich lat matur na minimum 60%, a większość z nich zdobyła ok. 80%. Wszystko oczywiście zależy również od zaprezentowania danej pracy, sposobu wysławiania się itd.
Tematy prac, które mam obecnie opracowane (wraz z bibliografią, planem ramowym oraz - niektóre - z prezentacją multimedialną):
- motyw tańca w literaturze i sztuce,
- motyw odzyskania niepodległości na wybranych przykładach,
- literackie portrety kobiet,
- motyw zbrodni i jej funkcje w tekstach kultury różnych epok,
- motyw śmierci w literaturze,
- wizerunek ukochanej wykreowany w literaturze i epistolografii romantycznej,
- tęsknota emigranta za utraconą ojczyzną,
- różne koncepcje piękna ludzkiego ciała,
- kaskaderzy literatury,
- przeżycia żołnierzy na frontach wojennych XXw.,
- śmierć realna i metaforyczna,
- swoi czy obcy? Postacie Żydów w literaturze polskiej,
- motyw zazdrości w literaturze,
- samotność - przekleństwo czy błogosławieństwo?
- symbol ptaka i różnorodność jego występowania w literaturze,
- zjawiska parapsychologiczne w literaturze,
Jeśli któremuś z maturzystów odpowiada którykolwiek temat - dajcie znać na PW. Nie widzę problemu w bezinteresownej pomocy, bo sama wiem doskonale, co to znaczy nie mieć czasu na nic.
Pozdrawiam,
Kasia.
lista tematów
Prace maturalne. strona 3 z 3
byłoby gdyby zrobiła tak , jak kolega napisał:
Konto usunięte: Pomocą może być podsuniecie literatury, sprawdzenie planu ramowego, poprawienie błędów językowych a nie pisanie pracy...
to byłaby pomoc, a ty mało, że jestes przestepca w świetle prawa to jeszcze sie tym publicznie chwalisz