pannaDestrukcja
pannaDestrukcja
  15 Marzo 2009 (pierwszy post)
hej ;)
prosiłabym o taką malutką pomoc z waszej strony, mogę ? :mrgreen:
a więc . chodzi o to, że mam do napisania scenariusz tego, co samorząd uczniowski mógłby robić do końca tego roku szkolnego (jakieś imprezy, przedstawienia, pożegnanie maturzystów etc . ) . niestety na chwilę dzisiejszą moja wena poszła spać .
nie, nie obudzę jej ^^

pytanie brzmi:
MACIE JAKIEŚ CIEKAWE POMYSŁY ?

dziękuję za pomoc ;*

dodam, że jestem w technikum . :ssh:
powerorginal
powerorginal
  15 Marzo 2009

ehhe ja tez jestem w technikum i od 3 lat siedze w samorzadzie ... my nie robimy planu bo to zalezy od szkoly jakie uroczystosci obchodzi my je prowadzimy po prostu ...
a co do organizowanych zeczy / imprez to np : walentynki , pierwszy dzien wiosny(dzien wagarowicza ) , zakonczenie roku szkolnego , dzien nauczyciela itp itd ....
Do tego mozna robic spotkania trojek klasowych - omawianie problemow szkolnych itp
Ostatnio na osobnosci rozmawialismy z uczniami ktorym grozi skreslenie ze szkoly ( szkoda ze polowa z nich to koledzy ) ... pomyslow jest duzo - ogolnie mowiac rob tak zeby jak najmniej robic i byc zwalnianom z lekcji :mrgreen:

margotka
margotka
  16 Marzo 2009

akademie - tylko znajdz chetnych... :] jezeliusprawiedliwisz ludziom nieobecnsc to znajdziesz wielu chetnych

mozna też zaangazować cala szkole... bedac w samorzadzie szkoly zmuszalam wszystkich pierwszoklasistow do zrobie serc przed walentynkami.... jajek wielkanocnych i mikołajów... potem na kilka dni przed świetami na kazdych drzwiach wisiało takie wesołe jajo... albo w walentynki cała szkoła była obwieszona w sercach... swietny klimat i kazdy sie chwalił, że przyłozyl do tego rękę...;)

..bardziej kreatywni, zakłądali kółka teatralne i wydawali gazetkę... warto wspierać takie inicjatywy...