jako że nie zdaję matury z niemca mam na ten przedmiot wyłożonę.
Ale proszę kogoś aby za mnie napisał(wiem jestem pasożytem) parę zdań prostym językiem po niemiecku o wakacjach powiedzmy, że byłem w hiszpani itp:D
lista tematów
niemiecki
Ja nie wiele pamiętam z niemca . uczyłam sie go 4 lata temu :)
Pokochac kogoś a potem stracic to jak kupic szczęście i łzami zapłacic
Dieses Jahr habe ich meine Sommerferien besondert interessant verbracht. Schon Ende Juni bin ich mit den Eltern auf Spanien [?] gefahren. Wir sind naturlich mit dem Flugzeug geflogen. Da sind wir 10 tage geblieben. Wir haben in einem Hotel ubernachten. Wir haben auch viel Sport gemacht: wir haben im Swimmingpool gebadet ud wir sind im Meer geschwommen, Wasserski gefahren. oder haben wir am Strand mit anderen Touristen Beachvolleyball gespielt. :>
Konto usunięte: Dieses Jahr habe ich meine Sommerferien besondert interessant verbracht. Schon Ende Juni bin ich mit den Eltern auf Spanien [?] gefahren. Wir sind naturlich mit dem Flugzeug geflogen. Da sind wir 10 tage geblieben. Wir haben in einem Hotel ubernachten. Wir haben auch viel Sport gemacht: wir haben im Swimmingpool gebadet ud wir sind im Meer geschwommen, Wasserski gefahren. oder haben wir am Strand mit anderen Touristen Beachvolleyball gespielt. :>
świetnie.. dziękuje Ci bardzo :D tylko musze sie na pamieć tego swinstwa nauczyc :P
Konto usunięte: takie zadanka o wakacjach czy tam feriach mielismy w liceum co rok, więc bez problemu napisałam
ja nie lubię niemieckiego, ale nasza psorka nas zmusza do nauki;> i ostatnio cała nasza grupa kosy dostała bo nikt nie potrafił powiedzieć o tych wakacjach (ale nie było mnie w ten dzien w szkole tez bym dostał):D i teraz jeszcze muszę sie nauczyc 40słówek np. anfangen, fang an, anfang

pozdro;]
Polecam kurs jezyka niemieckiego na mp3 http://escp.sklep.pl/ksiazki_audio/niemiecki_kurs_podstawowy_mp3_p2465.xml słuchasz i uczysz sie 2x szybciej.