Liirycznaa
Liirycznaa
  17 Septiembre 2008 (pierwszy post)

Hej. Moj rocznij jest juz przygotowywany do matury z jezyka ang, troche sie zaczynam tego obawiac bo z jezykow nigdy nie bylam zbyt mocna... a z tego co mowili nauczyciele potrzebny bedzie duzy zasob slow i w ogole. w dodatku w podstawowce i gim mialam takich nauczycieli ze pozal sie boze. jestem w technikum i dochodzi mi nauka zwiazana z zawodem jak myslicie mozna przez 4 lata w miare wyuczyc sie zeby chociaz na 3 zdac mature z ang?

kkkasiunia1988
kkkasiunia1988
  17 Septiembre 2008

no pewnie, powiem ci tam, matura ustna z angielskiego jest banalna...
ja mało co potrafilam, a bylam w technikum i rownież zdałam z wynikiem 95%, trzeba cos mówic, nie musi byc parfekcyjnie...

Liirycznaa
Liirycznaa
  17 Septiembre 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: no pewnie, powiem ci tam, matura ustna z angielskiego jest banalna... ja mało co potrafilam, a bylam w technikum i rownież zdałam z wynikiem 95%, trzeba cos mówic, nie musi byc parfekcyjnie...

noo ale ja sie boje ze nie powiem nic ;/
kundziorka86
Reputacja: 1 | BluzgometrTM: 30
kundziorka86
  17 Septiembre 2008
Konto usunięte
Konto usunięte:

bez problemu mozna...
poogladaj sobie duzo filmow bez lektora tylko takie ktore trzeba czytac, to pomaga i najbardziej pomaga uwazanie i bycie aktywnym na lekcjach
BU! :**
Liirycznaa
Liirycznaa
  17 Septiembre 2008
kundziorka86
kundziorka86: poogladaj sobie duzo filmow bez lektora tylko takie ktore trzeba czytac

hehe dzieki za rade :))
UkolyszMnieDoSnu
UkolyszMnieDoSnu
  17 Septiembre 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: noo ale ja sie boje ze nie powiem nic ;/

też mam takie wrażenie, a to już za rok :ninja:
nauczycielka od anglika wpaja nam, że mamy znać mnóstwo słówek, wtedy będzie można pokombinować..
justisssia
justisssia
  17 Septiembre 2008

Słowka, fakt faktem znać trzeba.

Ale i tak wszystko zależy od tego, jaki wylosujesz zestaw. Niektóre są naprawdę banalne, prosty obrazek, i scenki, ale niektóre trudne.