Liirycznaa
Liirycznaa
  17 Septiembre 2008 (pierwszy post)

Hej. Moj rocznij jest juz przygotowywany do matury z jezyka ang, troche sie zaczynam tego obawiac bo z jezykow nigdy nie bylam zbyt mocna... a z tego co mowili nauczyciele potrzebny bedzie duzy zasob slow i w ogole. w dodatku w podstawowce i gim mialam takich nauczycieli ze pozal sie boze. jestem w technikum i dochodzi mi nauka zwiazana z zawodem jak myslicie mozna przez 4 lata w miare wyuczyc sie zeby chociaz na 3 zdac mature z ang?

Liirycznaa
Liirycznaa
  17 Septiembre 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: Aż się przestraszyłam, że na starość błędy zaczynam robić i sprawdziłam posty :x

tez masz uczulenie na bledy?

Konto usunięte
Konto usunięte: Doprawdy, nie przeszło mi to przez myśl.

mam nadzieje :szok2:
Rosiczka00
Rosiczka00
  17 Septiembre 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: Jeżeli chodzi o pisemną, to tak.

ustna jeszcze bardziej :D
nie da się nie zdać :>
Liirycznaa
Liirycznaa
  17 Septiembre 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: nie da się nie zdać :>

no to bede jedna z tych ktora nie zda :smutny:
justisssia
justisssia
  17 Septiembre 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: ustna jeszcze bardziej :D nie da się nie zdać :>

Prawda. :ziober2:
Ale wiesz, to też dużo zależy od podejścia, na przykład u mnie w szkole jedna panna nie zdała dlatego, że zestresowała się tak, że nie była w stanie słowa powiedzieć po angielsku.

Konto usunięte
Konto usunięte: tez masz uczulenie na bledy?

A i owszem.
justisssia
justisssia
  17 Septiembre 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: no to bede jedna z tych ktora nie zda

Nie nastawiaj się tak. Będziesz miała 5 minut na przygotowanie, ja przez ten czas zdążyłam sobie spokojnie spisać co mam powiedzieć w scenkach, i potem praktycznie czytałam. (;.
Liirycznaa
Liirycznaa
  17 Septiembre 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: A i owszem.

to tak jak ja ;]

Konto usunięte