Niunia2oo7
Niunia2oo7
  8 Septiembre 2008 (pierwszy post)

hej. Jestem w technikum ekonomicznym i mam taki przedmiot jak prawo. mamy na jutro takie zadanie: Scharakteryzuj i dokonaj wlasciwej oceny mocy prawnej nastepujacych przepisow zawartych w roznych dokumentach i wskaz ich znaczenie:
a)ksiazka kucharska
b)ulotka z lekow
c)oferta sprzedarzy okreslonych towarow
d)regulamin hotelu
e) nie pisane, ale zwyczajowo przestrezgane formy zycia towarzyskiego
To moj pierwszy rok w szkole sredniej, wiec nie zdazylam sie jeszcze oswois z takimi przedmiotami zawodowymi;) z gory dzieki za pomoc:)

kkkasiunia1988
kkkasiunia1988
  8 Septiembre 2008

no ja tez mialam ten przedniot...
skorzystaj z pordecznika...

Niunia2oo7
Niunia2oo7
  8 Septiembre 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: skorzystaj z pordecznika...

jeszcze go niestety nie mam:|
kkkasiunia1988
kkkasiunia1988
  8 Septiembre 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: jeszcze go niestety nie mam:|

no to lipa...

nie chce cie wprowadzac w blad, bo mogłabym Ci pomoc, ale ten przedniot mialam dwa lata temu i teraz tak z glowy odpowiedzi nie znam...
a jakies masz na pewno propozycje odpowiedzi...
domniczek
domniczek
  8 Septiembre 2008

ja nie mam cwiczen jeszcze ;P

kundziorka86
Reputacja: 1 | BluzgometrTM: 30
kundziorka86
  9 Septiembre 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: mamy na jutro takie zadanie:

w pore pomyslalas...

Konto usunięte
Konto usunięte: Scharakteryzuj i dokonaj wlasciwej oceny mocy prawnej nastepujacych przepisow zawartych w roznych dokumentach i wskaz ich znaczenie:

chyba z kosmosu sie to pytanie nauczycielowi nie urwalo tylko musieliscie to na lekcji omawiac, tak to jest jak sie na lekcjach nie uwaza...
mialam prawo, ale to bylo nawet dawno temu...
niestety nawet jesli bym chciala ci pomoc to nie dam rady, tzrba bylo w googlach poszukac.
btw co to za nauczyciel ktory w pierwszym tygodniu nauki daje takie zadania domowe podczas gdy nie wszyscy maja podreczniki ??
BU! :**
WrednaMisia
WrednaMisia