Komentarze (49)
Maggieee
26 Septiembre 2013
Boskooo.. ; ))
Cuenta eliminada
27 Junio 2011
Słodziutko Borys ;)
Cuenta eliminada
20 Mayo 2011
bajeczny!on już jest mój!he he
Cuenta eliminada
23 Marzo 2011
Śliczny ; *****
OnaNormalna15stka
2 Marzo 2011
z*******y :**********
Cuenta eliminada
1 Marzo 2011
Boskii !!! ;*
Cuenta eliminada
24 Febrero 2011
Borys
Cuenta eliminada
17 Febrero 2011
twoj stary xD
Cuenta eliminada
15 Febrero 2011
czy to ważne kto???????????ważne że ładniusi hihi....
Cuenta eliminada
5 Febrero 2011
ladny???? LOL
Cuenta eliminada
4 Febrero 2011
Ale Ładny Chłopak:)
Cuenta eliminada
2 Febrero 2011
kto to jest??
Cuenta eliminada
29 Enero 2011
http://www.youtube.com/watch?v=f2UdI0qZ5Cw
norte123
22 Enero 2011
no no fajniutki
Cuenta eliminada
13 Enero 2011
Są powody do mruczenia:)
Cuenta eliminada
12 Enero 2011
Świetne piosenki ;] np.http://www.youtube.com /watch?v=VDQakBoGi2o
InSoMnIa87
12 Enero 2011
kto to jest............. ;p
Cuenta eliminada
11 Enero 2011
ja też nie wiem kto to :P napewno nikt ważny :P
Cuenta eliminada
8 Enero 2011
mrrr jakie ciacho , ale bym cię schrupała :********
Cuenta eliminada
1 Enero 2011
Fajne ciacho:P
xRISx
18 Diciembre 2010
kto to jest??oO
Cuenta eliminada
18 Diciembre 2010
Jejku...cóż za wyznania miłości...jak można kochać kogoś, kogo się nie zna? hmm?
Cuenta eliminada
5 Diciembre 2010
kto to?
Cuenta eliminada
5 Diciembre 2010
kocham cię
luna14
14 Noviembre 2010
ciachoooooo ! ;***********************************
Amcia9
8 Noviembre 2010
mmmm kocham cię
Cuenta eliminada
8 Noviembre 2010
:)
Cuenta eliminada
7 Noviembre 2010
mniami:*
Cuenta eliminada
6 Noviembre 2010
Borys Czapiewski
Cuenta eliminada
6 Noviembre 2010
a kto to jest?
Cuenta eliminada
6 Noviembre 2010
mmmm ;*
Cuenta eliminada
6 Noviembre 2010
mmmmmmmmmmm.:)
Cuenta eliminada
6 Noviembre 2010
no dobrze, już wiem, że to jakiś Borys. Tylko co ona takiego robi, że z niego takie bożyszcze.
Andzelisia2000
3 Noviembre 2010
ładna koszulka heh;)
Cuenta eliminada
2 Noviembre 2010
co to za leszcz?
Cuenta eliminada
1 Noviembre 2010
ładna koszulka heh;)
uroczo;))
uroczo;))
Cuenta eliminada
31 Octubre 2010
przystojny facet ( ale fakt t/s damski masz ...) nie szata zdobi człowieka i tego sie trzymajmy - pozdrawiam :)
Cuenta eliminada
31 Octubre 2010
jaki pedał...
Cuenta eliminada
30 Octubre 2010
wlasnie co to za pedal
Cuenta eliminada
30 Octubre 2010
co to za pedał :|
Cuenta eliminada
27 Octubre 2010
Borys ; D mrr ; D
Cuenta eliminada
27 Octubre 2010
No prosze jaki zapracowany....pozdrawiam
Cuenta eliminada
24 Octubre 2010
;*
Cuenta eliminada
22 Octubre 2010
Też mam tą koszulkę :P
domino0809
22 Octubre 2010
ale ciasteczko;**
Cuenta eliminada
16 Octubre 2010
mmm jaki słodki:)
Cuenta eliminada
16 Octubre 2010
sliczny:)
Cuenta eliminada
5 Octubre 2010
Borys .
Cuenta eliminada
5 Octubre 2010
kto to?
