Komentarze (15)
diabliczkaxdee
17 Julio 2011
Całkiem w Porzadkuu . ;***
spalmybabilon
12 Enero 2011
z daleka spoko, ale gorzej z bliska :D
Cuenta eliminada
12 Noviembre 2010
;)
Cuenta eliminada
6 Noviembre 2010
pozdrawiamy hejterów of kors
Cuenta eliminada
1 Noviembre 2010
FAKE!!
Cuenta eliminada
26 Octubre 2010
czy ja wiem...ładny, ale te włosy takie ...;d
Andrev
25 Octubre 2010
11 za 11 panie :)
Cuenta eliminada
24 Octubre 2010
buraki :) hehe pozdrowionka
Cuenta eliminada
24 Octubre 2010
to Borys czy jakos tak ;D jak narazie słysząłam tylko jedną jego piosenkę;p
KikusiaaCmok
22 Octubre 2010
eej ten w tej kamizelce to max Ciachoo ;D
Cuenta eliminada
22 Octubre 2010
no nawet nawet ;)
Cuenta eliminada
19 Octubre 2010
Fajnieee:):)
Cuenta eliminada
19 Octubre 2010
bardzo ładnie
Cuenta eliminada
17 Octubre 2010
dupcia
Cuenta eliminada
15 Octubre 2010
?
