balladka
balladka
  15 Septiembre 2008 (pierwszy post)

Dzień dobry.. ;)
Od razu mówię, że ja jestem już na drugim roku studiów dziennych w Wyższej Szkole Zarządzania "Edukacja" (studiuję dziennikarstwo), ale jestem ciekawa Waszych odczuć drodzy pierwszoroczniacy ;) Boicie się nieznajomości miasta, komunikacji miejskiej itd.? ;) Sprowadzając się do Wrocławia ze Zgorzelca rok temu miałam różne obawy, ale na szczęście nie było tak źle. Trzy razy zmieniałam adres zamieszkania, ale w końcu trafiłam na właściwych ludzi i lokalizację ;)
Gdzie rozpoczynacie studia, jaki tryb - zaoczny czy dzienny? :) Macie zamiar kupować bilety MPK czy też spróbujecie walczyć z kanarami? ;)
Ostatnio tramwaj wrocławski zabił człowieka :woot:
Macie już mieszkania? W jakiej części mniej więcej? :)

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia.

Rosiczka00
Rosiczka00
  15 Septiembre 2008

mieszkam w Krakowie, od października studiuję w Krakowie, miasto znam, problemów brak :D

Madziaaa88
Madziaaa88
  15 Septiembre 2008

Cześć Kasiu.
Ja zaczynam studia u siebie w mieście, ale tylko na rok. Niestety nie udało mi się dostać tam gdzie chciałam, ale będę próbowała znów, maturę poprawię, tak by nie mieć żadnych problemów z dostaniem się gdzie chcę w przyszłym roku.
Planuję Wrocław lub Warszawę. Teraz zacznę terapię psychopedagogiczną. Ale moim marzeniem jest psychologia. ;)
Pozdrawiam Cię ciepło ;*

piotrek198911
piotrek198911
  15 Septiembre 2008

ja zaczynam we Wrocławiu historia na Uniwerku xD

Elenkaa89
Elenkaa89
  16 Septiembre 2008

no to czas na moja wypowiedz ;P bac sie nie boje niczego ;P ale przeraza mnie moja glupota ktora sprawila ze z malutkiego zgorzelca postanowilam wyniesc sie tylko do szczecina ;P mieszkanie juz jakies posiadam ale czy bedzie dobre to sie okaze dopiero ... a co do tramwajow ... szukalam mieszkania blisko uczelni wiec dojezdzac raczej nie bede uff ... no i czas na chwalenie sie ;P tryb dzienny ;D na US :P